Ties | Freelance SEO specialist
Ben jij op zoek naar een Freelance SEO specialist? That’s me! Wij hebben jaren ervaring met Search Engine Optimization. Ook wel zoekmachineoptimalisatie. Wil jij hoger scoren in Google? Wij helpen je graag!
Ben jij op zoek naar een Freelance SEO specialist? That’s me! Wij hebben jaren ervaring met Search Engine Optimization. Ook wel zoekmachineoptimalisatie. Wil jij hoger scoren in Google? Wij helpen je graag!
Wist jij dat 68% van online ervaringen begint bij een zoekmachine? Het loont dus om bovenaan te staan en daar help ik je graag mee!
Benieuwd?
Jij bent op zoek naar SEO specialist, dus je weet waar SEO voor staat. Toch wil ik je het een en ander meegeven over SEO. Het staat voor Search Engine Optimization en heeft als doel jouw website beter vindbaar maken in zoekmachines zoals Google of Bing. Iedereen kan er gebruik van maken. Van eenmanszaken tot multinationals en van blogs tot webshops.
SEO is een langetermijnstrategie. Je komt niet zomaar bovenaan in Google. De technieken achter SEO veranderen contant. Het draait al lang niet meer om alleen het zoekwoord. Punten als Bounce percentage, click through rate en user experience zijn misschien nog wel belangrijker
Ben je op zoek naar een Freelance SEO Specialist? Iemand die jouw website beter laat scoren in Google? Dan ga ik graag voor je aan de slag!
Als Freelance SEO specialist ben ik dagelijks bezig met hoger scoren in Google. Maar wat doe ik dan precies? Simpel gezegd; ik vergroot de online zichtbaarheid van een bedrijf in de organische zoekresultaten in zoekmachines als Google of Bing. Dat kan op verschillende manieren. Denk aan content schrijven, linkbuilden, technische optimalisatie, autoriteit opbouwen etc.
On page SEO zijn werkzaamheden die je op een pagina of blogbericht uitvoert. Het doel is de pagina duidelijk(er) te maken voor een bezoeker. Je website dient immers niet voor Google, maar voor de bezoeker die jouw website bezoekt.
Off Page SEO heeft alles te maken met wat er ‘buiten’ jouw website plaatsvindt. Linkbuilding is een bekende off page factor, maar denk ook aan contentmarketing, Social Media vermeldingen, reviews, brand mentions (zonder link) etc.
Technische optimalisatie heeft vooral betrekking op de ‘achterkant’ – van je website. Denk bijvoorbeeld aan de snelheid, het aantal requests dat geladen moet worden, de XML sitemap, sitestructuur of grootte je code.
Als zowel de on-page SEO als off-page SEO geoptimaliseerd zijn, werk je aan de content. Content is jouw antwoord op de vraag van gebruikers. Dat hoeft niet altijd tekst te zijn. Het kan bijvoorbeeld ook een product of video zijn.
Hoger scoren in Google is niet alleen weggelegd voor grote bedrijven. Met de juiste strategie kan iedereen hoog score in Google. Daar moet echter wel tijd en energie in gestoken worden. Iets wat ik graag doe. Ik hou van een uitdaging en als freelance SEO specialist ga ik graag voor je aan de slag.
Om te beginnen start ik bij de basis van jouw website. Wat is de doelstelling van je website?
Zodra dat goed in beeld is, maak ik een zoekwoord onderzoek. Zo achterhaal ik op welke zoekwoorden je gevonden wil worden en waar kansen liggen.
Ik ga je website technisch optimaliseren. Is de site snel genoeg? Zijn de afbeelding geoptimaliseerd? Is de linkstructuur goed opgezet? Etc.
Staat je website goed? Dan ga ik verder met o.a content creatie en optimalisatie, je paginatitels, url’s en ALT-teksten.
Uiteraard zorg ik er voor dat jij ziet wat ik doe en belangrijker: dat je ziet wat de resultaten zijn.
Ik werk met verschillende grote en kleine opdrachtgevers. Check wat ze te zeggen hebben.
Spar geregeld met Sjoerd over uiteenlopende SEO-vraagstukken om onze online marketing skills te verbeteren. Erg fijn om ervaringen en learnings te delen!
Ze hebben mij geholpen om op #1 te scoren in Google waardoor ik veel nieuwe regionale klanten binnen krijg.
Sjoerd en Ties hebben met succes de volledige SEO strategie van Campings.com in de Benelux uitgevoerd.
Reis-Expert is ons eigen project. Op SEO-gebied en posities in Google winnen we het van grote merken als TUI, CheapTickets en Corendon.
Uiteindelijk wil je natuurlijk weten wat het kost om mij als freelance SEO specialist in te huren. Mijn uurtarief is €95 per uur. Dat is het gemiddelde uurtarief voor een SEO specialist. Ik kan mijn uurloon in overleg aanpassen bij grote of langdurige projecten.
“Mijn uurtarief is €95 per uur”
Dat is een investering, maar vergeet niet dat SEO een van de beste online marketing kanalen is.
Wist jij dat 68% van online ervaringen begint bij een zoekmachine, dat 75% komt niet op pagina 2 komt en dat SEO is 5 keer effectiever dan SEA (adverteren)? Daarnaast trekt SEO 1000%+ meer verkeer dan Social Media en geeft 60% van de marketeers aan dat SEO zorgt voor de kwalitatief beste leads.
Reden genoeg om gelijk te beginnen lijkt mij!
Waarom zou je jouw SEO-strategie aan mij overlaten? Simpel! Als SEO specialist ben ik dagelijks mee optimalisatie bezig. Dat doe ik al ruim 10 jaar en ik heb bewezen dat ik in de Top van Google mee draai.
Ik vind het werk ontzettend leuk en zie elk project als een nieuwe uitdaging, want iedereen kan hoger scoren in Google. Daar ben ik van overtuigd. Ik ben op de hoogte van de laatste updates, ben contant op zoek naar verbeteringen en weet ondertussen wat er nodig is om te scoren in Google.
Enkele projecten:
Een contentplatform over reizen. Focus ligt op posities in Google en bezoekersaantallen.
Een website voor een thuiszorgorganisatie. Focus ligt op meer cliënten uit Google halen.
Webshop biologische pannenkoeken. Focus ligt op posities in Google.